مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 17:152021-02-13سياسي

سفیران صلح و دوستی این بار در شیراز/ حامیان محیط زیست خواستار حمایت مسئولان شدند


دو جهانگرد هلال احمری با شعار صلح و دوستی سالها است که به کشورهای مختلف سفر کرده و با کاشت نهال پیام صلح و دوستی ایرانیان را به جهان می رسانند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، دو جهانگرد ایرانی اهل گیلان که سالها است با پیام صلح و دوستی به کشورهای مختلف جهان سفر کرده و با کاشت نهال از محیط زیست سالم حمایت می کنند این بار در یک رکاب زنی از گیلان به فارس سفر کردند.

کرامت عزیززاده در گفتگو با فارس با اشاره به اینکه 20 سال است به عنوان سفیر صلح و دوستی به 70 کشور دنیا سفر کرده است، گفت: این سفرها در جهت حمایت از محیط زیست سالم و شهر پاک، رواج صلح و دوستی بین ملت ها و حمایت از کودکان بی سرپرست و کودکان مبتلا به سرطان صورت می گیرد.

وی افزود: در سفرهای مختلف با کاشت نهال علاقه خود را به حفظ محیط زیست نشان داده ایم همچمنین در یک سال اخیر نیز با شیوع خوبی استقبال کرده اند اما گاها مواردی را نیز شاهد بوده ایم که برخی به کاشت درخت علاقه و اهمیتی نمی دهند.

این جهانگرد ادامه داد: آنچه قابل توجه است اینکه ما هزاران کیلومتر رکاب می زنیم و با تحمل سختی بسیار از روی عشق و علاقه به وطن اقدام به کاشت درخت آن هم با هزینه شخصی خود می کنیم اما در مواردی مورد بی مهری قرار می گیریم و برخی حاضر نیستند برای حفظ محیط زیست، داشتن شهر پاک، اشاعه فرهنگ دوچرخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیران صلح و دوستی این بار در شیراز/ حامیان محیط زیست خواستار حمایت مسئولان شدند

سفیران صلح و دوستی این بار در شیراز/ حامیان محیط زیست خواستار حمایت مسئولان شدند