مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 19:152021-02-13حوادث

خسارت 30 میلیارد تومانی به 70 غرفه بازارچه مهاباد


فرماندار مهاباد از خسارت 30 میلیارد تومانی به 70 مغازه آسیب دیده از حادثه آتش سوزی در بازارچه اصغری این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عارف خدرلو شنبه شب در جلسه جلسه مدیریت بحران شهرستان مهاباد با تقدیر از کلیه دستگاه های اجرایی از جمله واحدهای مختلف شهرداری، اعضای شورای تأمین، ستاد بحران با اشاره به آتش سوزی بامداد روز شنبه در ضلع شمالی بخش قدیمی بازارچه اصغری و افزود: با حضور به موقع 11 اکیپ آتش نشانی از مهاباد و شهرستان های نقده و میاندوآب و مجتمع پتروشیمی مهاباد اطفای کامل حریق در ساعت 3 بامداد روز شنبه صورت گرفت.

وی از برآورد اولیه میزان خسارات وارده به بازارچه توسط دستگاه های ذیربط خبر داد و افزود: بر اساس بررسی های اولیه 70 غرفه دچار خسارت کامل شده و حدود 23 میلیارد تومان به اجناس ضرر وارد شده که با احتساب خسارات وارده به سازه و زیر ساخت های این بازارچه می توان زیان وارده به بازاریان مهابادی را رقمی در حدود 30 میلیارد تومان برآورد کرد.

فرماندار مهاباد با بیان اینکه هیچ کدام از واحدهای تجاری بیمه نبوده اند، گفت: پیگیر جبران خسارات وارده به بازاریان عزیز از مسیرهای مختلف از جمله ارائه تسهیلات ارزان قیمت دولتی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 30 میلیارد تومانی به 70 غرفه بازارچه مهاباد

خسارت 30 میلیارد تومانی به 70 غرفه بازارچه مهاباد