مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 19:352021-02-13اقتصادي

خسارت 30 میلیارد تومانی به 70 غرفه بازارچه «اصغری» مهاباد/ این واحدها بیمه نبودند


فرماندار مهاباد از بروز آتش سوزی در ساعت 11/50 شب جمعه مورخه 24 بهمن ماه جاری در ضلع شمالی بخش قدیمی بازارچه اصغری خبر داد و گفت: با حضور به موقع 11 اکیپ آتش نشانی از مهاباد و شهرستان های نقده و میاندوآب و مجتمع پتروشیمی مهاباد اطفای کامل حریق در ساعت 3 بامداد روز شنبه انجام گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، عارف خدرلو از برآورد اولیه میزان خسارات وارده به بازارچه توسط دستگاه های ذی ربط خبر داد و اظهار داشت: بر اساس بررسی های اولیه 70 غرفه دچار خسارت کامل شده و حدود 23 میلیارد تومان به اجناس ضرر وارد شده که با احتساب خسارات وارده به سازه و زیرساخت های این بازارچه می توان زیان وارده به بازاریان مهابادی را رقمی در حدود 30 میلیارد تومان برآورد کرد.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از واحد های تجاری بیمه نبوده اند، گفت: پیگیر جبران خسارات وآرده به بازاریان از مسیرهای مختلف از جمله ارائه تسهیلات ارزان قیمت دولتی هستیم.

خدرلو خاطرنشان کرد: به زودی مسیرهای مساعدت و همیاری شهروندان از طریق رسانه های معتبر شهرستان اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی آذربایجانی غربی با تاکید بر برآورد دقیق خسارات وارده به بازاریان ابراز امیدواری کرد با پیگیری دیگر مسئولان استانی و شهرستانی بتوان ضررهای وارده به کسبه این بازارچه جبران شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 30 میلیارد تومانی به 70 غرفه بازارچه «اصغری» مهاباد/ این واحدها بیمه نبودند

خسارت 30 میلیارد تومانی به 70 غرفه بازارچه «اصغری» مهاباد/ این واحدها بیمه نبودند