مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 19:552021-02-13سياسي

توزیع اقلام اساسی در گرمسار مدیریت نمی شود/ ایجاد فساد و رانت


نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیریت درستی در توزیع اقلام اساسی در گرمسار نیست، گفت: 200 تن اقلام اساسی وارد این شهرستان می شود اما هیچکس خبردار نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اردشیر مطهری شامگاه شنبه در نشستی با حضور مسئولان شهرستان گرمسار و با موضوع حل مشکل آموزش و پرورش در محل این اداره، ضمن بیان اینکه برخی مشکلات در این شهرستان ریشه ای هستند، بیان کرد:.

در سه ماه 200 تن اقلام یارانه ای در شهر گرمسار وارد می شد اما چه کسی از آن خبر داشت؟ روزهای قبل هشت تن و 400 کیلوگرم مرغ وارد شده و این موضوع را اداره صمت تأیید می کند اما وقتی با فرد توزیع کننده تماس گرفته می شود اذعان دارد که هیچ مرغی وجود ندارد.

وی افزود: تماس با معاون اقتصادی استاندار نیز صحبت صمت را تأیید می کند اما وقتی با رییس سازمان صنعت معدن استان سمنان صحبت می کنیم اذعان دارد که این چیزها مهم نیست حال آنکه ما برای مشخص شدن اوضاع پیگیر مسائل هستیم در نهایت نیز مشخص نشد این مرغ چطور آمده و چطور رفته اما در آمار استان سمنان آمده است و ما هم نفهمیدیم که ماجرا چه شد اما روی بعد دو محموله 9 تنی مرغ به گرمسار می دهند.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس بیان کرد: سه روز پیش 19 تن شکر به گرمسار وارد شده اما چه کسی می داند؟ ما باید پیگیری کنیم که این شکر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع اقلام اساسی در گرمسار مدیریت نمی شود/ ایجاد فساد و رانت

توزیع اقلام اساسی در گرمسار مدیریت نمی شود/ ایجاد فساد و رانت