مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 20:302021-02-13اقتصادي

کشت نهال در سطح 500 هکتار از اراضی شیب دار لرستان


معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان از کشت نهال در سطح 500 هکتار از اراضی شیب دار این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد صالحیان امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کشت نهال در سطح 500 هکتار از اراضی شیب دار لرستان، گفت: 140 هزار اصله نهال رایگان در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

توسعه باغات لرستان در سطح 500 هکتار وی، اظهار داشت: برنامه امسال توسعه باغات در حدود 500 هکتار است که علاوه بر آن در راستای اصلاح، احیا و بازسازی باغات موجود در استان، نیز حدود 360 هزار نهال لیبل دار و دارای گواهی سلامت تدارک دیده شده است، زیرا در برخی از باغات قدیمی که دارای شرایط فنی و اصولی نیستند نیاز به ورود نهال های سازگار و مطلوب و با پتانسیل بالا است، نهال های مذکور با نظارت کامل سازمان تولید و تهیه شده و دارای کیفیت مطلوب و سازگار با منطقه هستند.

وی با بیان اینکه نهال های تهیه شده دارای گواهی سلامت بوده و تحت نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان تولید شده و مورد تأیید هستند، افزود: در این مسیر نهال ها با قیمت مصوب در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و در مباحث فنی، مشاوره و آموزش، خدمات ارائه می دهیم.

احداث باغ در سطح 7 هزار هکتار از اراضی شیب دار معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی لرستان، عنوان کرد: توسعه باغات گردو یکی از اولویت های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت نهال در سطح 500 هکتار از اراضی شیب دار لرستان

کشت نهال در سطح 500 هکتار از اراضی شیب دار لرستان