مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 20:402021-02-13اقتصادي

توسعه باغات لرستان در سطح 500 هکتار/ 140 هزار اصله نهال توزیع می شود


معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: برنامه امسال ما در استان توسعه باغات در سطح حدود 500 هکتار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، جواد صالحیان با اشاره به کشت نهال در سطح 500 هکتار از اراضی شیب دار لرستان، گفت: 140 هزار اصله نهال رایگان در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

توسعه باغات لرستان در سطح 500 هکتار وی، اظهار داشت: برنامه امسال توسعه باغات در حدود 500 هکتار است که علاوه بر آن در راستای اصلاح، احیا و بازسازی باغات موجود در استان، نیز حدود 360 هزار نهال لیبل دار و دارای گواهی سلامت تدارک دیده شده است، زیرا در برخی از باغات قدیمی که دارای شرایط فنی و اصولی نیستند نیاز به ورود نهال های سازگار و مطلوب و با پتانسیل بالا است، نهال های مذکور با نظارت کامل سازمان تولید و تهیه شده و دارای کیفیت مطلوب و سازگار با منطقه هستند.

وی با بیان اینکه نهال های تهیه شده دارای گواهی سلامت بوده و تحت نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان تولید شده و مورد تأیید هستند، افزود: در این مسیر نهال ها با قیمت مصوب در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و در مباحث فنی، مشاوره و آموزش، خدمات ارائه می دهیم.

احداث باغ در سطح 7 هزار هکتار از اراضی شیب دار معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی لرستان، عنوان کرد: توسعه باغات گردو یکی از اولویت های ما در استان است که در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه باغات لرستان در سطح 500 هکتار/ 140 هزار اصله نهال توزیع می شود

توسعه باغات لرستان در سطح 500 هکتار/ 140 هزار اصله نهال توزیع می شود