مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 20:502021-02-13سياسي

در آستانه انتخابات بیشتر به اخلاق رسانه نیازمندیم


یک پژوهشگر ارتباطات معتقد است، با تحولات حوزه های ارتباطاتی و رسانه ای به نظام نامه اصول اخلاق حرفه ای رسانه ای بومی نیازمندیم.

این مدرس دانشگاه همچنین تاکید کرد: - یک پژوهشگر ارتباطات معتقد است، با تحولات حوزه های ارتباطاتی و رسانه ای به نظام نامه اصول اخلاق حرفه ای رسانه ای بومی نیازمندیم.

این مدرس دانشگاه همچنین تاکید کرد: در آستانه انتخابات ـ روزهای قبل، حین و پس از آن ـ و ایامی که جامعه دچار هیجانات، بحران ها و .

است، بیش از هر زمان به رعایت اخلاق رسانه ای نیازمندیم.

مریم سلیمی در گفت و گویی با ایسنا درباره ضرورت رعایت اخلاق در رسانه ها با اشاره به نظام نامه های اخلاقی مصوب و مورد استفاده در کشورهای مختلف، اظهار کرد: بهره گیری از این تجارب، در عین حال، لحاظ تحولات تکنولوژیکی و قوانین مرتبط با آنها، درک تغییرات صورت گرفته در حوزه دروازه بانی خبر و تصاویر در رسانه های مختلف از جمله رسانه های اجتماعی، آزادی بیان و در عین حال چالش های پیش روی آن، بیان واقعیت و خطر اخبار و تصاویر جعلی و اطلاعات گمراه کننده، درک شرایط حاکم بر عصرپساحقیقت، اهمیت یافتن ارزش خبری شهرت و پیوند بیش از پیش شهرت، اقتصاد و سیاست و غیره می تواند در مجموع ما را به تعریف جامعی از اخلاق حرفه ای رسانه ای، تعیین معیارها و ملاک ها، استانداردهای مشخص و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آستانه انتخابات بیشتر به اخلاق رسانه نیازمندیم

در آستانه انتخابات بیشتر به اخلاق رسانه نیازمندیم