مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 21:302021-02-13بين الملل

واکنش النجباء به عملیات ترکیه: دولت سکوت کند، اقدام می کنیم


جنبش النجباء عراق در واکنش به خبر آمادگی ترکیه برای انجام عملیات نظامی در شمال عراق اعلام کرد که آنکارا باید در مورد اقدامات خود تجدید نظر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش النجباء عراق به دولت این کشور هشدار داد چنانچه در مقابل حملات ترکیه به شمال عراق موضع نگیرد مقاومت خود دست به کار خواهد شد.

این جنبش شنبه شب با صدور بیانیه ای به انفعال دولت عراق به نخست وزیری مصطفی الکاظمی در برابر اقدامات و عملیات ترکیه در شمال این کشور واکنش نشان داد و از آن انتقاد کرد.

النجباء در واکنش به احتمال حمله ترکیه به منطقه سنجار عراق گفت: مواضع رسمی ضعیف و منافع گروهی تنگ نظرانه باعث شده است که کشور به عرصه ای برای نقض حاکمیت عراق و تجاوزگری از هر سمت و کشوری تبدیل شود.

هادی العامری، رییس ائتلاف الفتح عراق شنبه شب گفت که اطلاعات موثقی دارد مبنی بر اینکه ترکیه قصد دارد به منطقه سنجار عراق حمله نظامی کند (جزییات بیشتر ).

مقاومت اسلامی النجباء عراق تأکید کرد: اطلاعات به دست آمده درباره قصد نیروهای اشغالگر ترکیه مبنی بر ورود به استان نینوی تا سنجار، آخرین نقض حاکمیت عراق نخواهد بود .

این جنبش از نیروهای ترکیه و دولت این کشور خواست درباره محاسبات خود تجدید نظر کنند قبل از آنکه دست به چنین اقداماتی بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش النجباء به عملیات ترکیه: دولت سکوت کند، اقدام می کنیم

واکنش النجباء به عملیات ترکیه: دولت سکوت کند، اقدام می کنیم