مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 02:102021-02-13ورزشي

پایان کار دوومیدانی کاران جانباز و معلول ایران با 6 مدال


تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولان ایران با کسب 2 مدال طلا و 4 مدال نقره به کار خود در مسابقات بین المللی فزاع امارات پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، رقابت های دوومیدانی جایزه بزرگ 2021 فزاع امروز شنبه در کشور امارات پایان یافت.

در آخرین روز این رقابت ها و در ماده پرتاب نیزه کلاس 34، سعید افروز با ثبت رکورد 34 متر و 97 سانتی متر در جایگاه دوم قرار گرفتو نمایندگانی از کلمبیا و مصر به ترتیب اول و سوم شدند.

همچنین حامد امیری در ماده پرتاب وزنه کلاس 54 با ثبت رکورد 9 متر 68 سانتی متر موفق به کسب نشان طلا شد و بدین ترتیب جمعمدال های خود را به دوطلا و یک نقره رساند.

در این ماده ورزشکارانی از یونان و امارات به ترتیب در مکان دوم و سوم قرار گرفتند.

در مجموع اینکه تیم ملی کشورمان در بخش جانبازان و معلولین موفق به کسب 6 مدال به شرح زیر شد: دو طلا و یک نقره (حامد امیری) سه نقره (سعید افروز، علی اصغر جوانمردی و علیرضا صادقیان) با تصمیم برگزارکنندگان در این دوره از مسابقات به منظور حفظ سلامتی ورزشکاران و نیز شرایط خاص بیماری کرونا ، توزیع مدالنفرات برتر به صورت مجازی صورت گرفت و مدال ها به سرپرستان تیم ها در هتل تحویل داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار دوومیدانی کاران جانباز و معلول ایران با 6 مدال

پایان کار دوومیدانی کاران جانباز و معلول ایران با 6 مدال