مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 04:352021-02-14فرهنگي

ابوالحسن داوودی رییس انجمن تهیه کننده _کارگردانان سینما شد


هیات مدیره جدید انجمن تهیه کننده – کارگردانان سینمای ایران با انتخاب ابوالحسن داوودی به عنوان رییس این انجمن آغاز به کار کرد.

- هیات مدیره جدید انجمن تهیه کننده – کارگردانان سینمای ایران با انتخاب ابوالحسن داوودی به عنوان رییس این انجمن آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین جلسه هیات مدیره جدید انجمن تهیه کننده – کارگردانان ( مجمع فیلمسازان) تشکیل شد.

این جلسه که می بایست حداقل یک هفته بعد از برگزاری مجمع عمومی تشکیل می شد با حضور همه اعضای شورای منتخب، علیرضا داوودنژاد، ابوالحسن داوودی، مهدی فخیم زاده، علی ژکان، علیرضا رییسیان، مجید برزگر و محمد احمدی و با حضور اسماعیل میهن دوست بازرس انجمن و مهرداد فرید رییس سابق هیات مدیره این انجمن در محل خانه سینما تشکیل و مطابق دستور جلسه انتخابات آن انجام شد.

مجید برزگر، سخنگوی جدید این انجمن با اشاره به تشکیل جلسه اول این هیات مدیره به ایسنا گفت: جلسه در روز چهارشنبه، پانزدهم بهمن ماه تشکیل شد.

در این جلسه همه منتخبین حضور داشتند و در ابتدا محسن امیر یوسفی به عنوان رییس جلسه انتخابات در مجمع عمومی 6 بهمن و مطابق قانون انتخابات در جلسه حضور پیدا کرد و توضیحاتی را ارائه و تشکیل قانونی جلسه را تایید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوالحسن داوودی رییس انجمن تهیه کننده _کارگردانان سینما شد

ابوالحسن داوودی رییس انجمن تهیه کننده _کارگردانان سینما شد