مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 04:502021-02-14پزشكي

لزوم آمادگی برای مقابله با موج جدید کرونا در سیستان و بلوچستان


دانشگاه های علوم پزشکی استان باید آمادگی لازم برای مواجهه با شرایط احتمالی شیوع موج جدید کرونا در ایام نوروز را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو نمونه های جهش یافته آن همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: باید به بهره برداری از امکانات موجود شتاب بیشتری دهیم و پروژه هایی را که با پیگیری و تمرکز به نتیجه میرسند از جمله بیمارستان 220 تختخوابی سراوان و 320 تختخوابی زاهدان را به بهره برداری برسانیم تا در صورت رویارویی با شرایط حاد از این امکانات بهره مند شویم.

وی موارد مثبت مبتلا به کرونا را از ابتدا تا به امروز در سیستان و بلوچستان 27 هزار و 526 نفر اعلام کرد که از این تعداد 19 هزار و 460 مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و سه هزار و 433 مورد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی زابل و چهار هزار و 633 مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بوده است.

موهبتی گفت: فوتی های کرونا در سیستان و بلوچستان یکهزار و 160 مورد که 757 مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و 254 مورد مربوط به زابل و 249 مورد فوت مربوط به ایرانشهر بوده است.

وی تصریح کرد: 14 روز بدون فوت را تا کنون در سیستان و بلوچستان داشته ایم و در مجموع شرایط استان نگران کننده نیست ولی مردم باید از عادی انگاری پرهیز کنند و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را به صورت مضاعف ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آمادگی برای مقابله با موج جدید کرونا در سیستان و بلوچستان

لزوم آمادگی برای مقابله با موج جدید کرونا در سیستان و بلوچستان