مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 06:002021-02-14حوادث

خوزستان/ نجات 5 شهروند از حوادث مختلف توسط آتش نشانان اهواز


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات های مهار آتش سوزی و امداد و نجات را 7 مورد عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر جنوب؛ ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام 7 عملیات امداد و نجات و اطفای حریق طی دیروز با تلاش آتش نشانان گفت: وقوع آتش سوزی پژو 405 در مسیر ملاشیه مقابل روستای کریشان در ساعت 3 و 39 دقیقه بامداد به سامانه 125 اطلاع رسانی شد.

وی افزود: خودروی مذکور به دلیل بی احتیاطی راننده پس از برخورد به جدول خیابان دچار آتش سوزی شد و آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه پس از چیدمان علائم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر با استفاده از لوله های آبرسان حریق را مهار و از خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

قنبری در ادامه به اطفای حریق کنتور برق منزل مسکونی در ساعت 7 و 28 دقیقه در منطقه پردیس بلوار گلفام با تلاش آتش نشانان اشاره کرد و گفت: آتش سوزی در طبقه اول ساختمان نیمه کاره ساعت 14 و 27 دقیقه در منطقه فرهنگ شهر خیابان دانیال با حضور به موقع آتش نشانان مهار و از پیشروی حریق جلوگیری شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به آتش سوزی پژو 405 در ساعت 22 و 8 دقیقه در خیابان اصلی فرهنگیان 2 که به علت اتصال برق خودرو رخ داده بود، عنوان کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات خامو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان/ نجات 5 شهروند از حوادث مختلف توسط آتش نشانان اهواز

خوزستان/ نجات 5 شهروند از حوادث مختلف توسط آتش نشانان اهواز