مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 06:102021-02-14اقتصادي

از ظرفیت بازارچه مرزی ساری سو در تامین کالاهای مورد نیاز کشور استفاده شود


فرماندار ماکو بر ضرورت بهره گیری حداکثری از ظرفیت بازارچه مرزی ساری سو در تامین کالاهای مورد نیاز کشور تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو بر ضرورت بهره گیری حداکثری از ظرفیت بازارچه مرزی ساری سو در تامین کالاهای مورد نیاز کشور تاکید کرد.

علی محمدی ایروانلو امروز 26 بهمن ماه در نشست مشترک تعدادی از فعالین اقتصادی که به منظور بررسی مسائل و مشکلات پیله وران در محل فرمانداری ترتیب یافت، با تقدیر از تلاش ها و مجاهدت های فعالین اقتصادی در خط مقدم جنگ نابرابر اقتصادی اظهار کرد: در حال حاضر حمایت از تولید ، تأمین بازار داخلی و تلاش برای ارتقاء صادرات از جمله مهمترین وظایف مسئولین در سال جهش تولید است که تحقق این امر نیازمند اتحاد و همدلی تمامی بخش ها به خصوص فعالین اقتصادی و دولت است.

فرماندار ماکو افزود: ما نیز به نوبه خود تلاش خواهیم کرد تا با رفع مسائل ، مشکلات و موانع موجود ، مسیر را برای فعالین اقتصادی هموار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در ادامه با اشاره به اتمام سهمیه واردات و صادرات کارت های پیله وری و لزوم بررسی موشکافانه این قضیه گفت: ضرورت شناور نمودن سهمیه در سطح استان و همچنین دریافت تمامی حق و حقوق دولتی واردات کالا در محل گمرک جز خواسته های فعالین اقتصادی و تجاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیت بازارچه مرزی ساری سو در تامین کالاهای مورد نیاز کشور استفاده شود

از ظرفیت بازارچه مرزی ساری سو در تامین کالاهای مورد نیاز کشور استفاده شود