مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 06:102021-02-14سياسي

لیست های انتخاباتی ضعیف محکوم به شکست است/ نگاه مساعدی به شوراها وجود ندارد


محمدصادق کوشکی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتوگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری دانشجو، در رابطه با این سوال که آیا امکان دارد اصلاح طلبان در انتخابات سال آینده مجدد رای بیاورند، - کارشناس مسائل سیاسی با انتقاد به تشکیل شوراهای ائتلافی و وحدتی اصولگرایان برای انتخابات، بیان کرد: این شوراها محصولش می شود مجلسی که به شفافیت رای نمی­ دهد و شیوه شکست خورده­ ای است.

محمدصادق کوشکی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتوگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری دانشجو، در رابطه با این سوال که آیا امکان دارد اصلاح طلبان در انتخابات سال آینده مجدد رای بیاورند، گفت: تا زمانی که رسانه های غیرمجاز در حوزه فضای مجازی و رسانه ­هایی که کنترلش در دست دشمنان ما است مانند اینستاگرام، توییتر، تلگرام و شبکه­ های ماهواره ­ای فارسی زبان را در کشور داشته باشیم، راه نفوذ به کشور همچنان باز می ­ماند.

وی ادامه داد: طبیعی است که برنامه­ های مورد نظر دشمن در داخل کشور پیاده می ­شود؛ مثلاً در انتخابات دخالت کرده و روند آن را مختل می­ کنند، مانند روح الله زم که در دادگاهش به همین موارد اشاره کرده بود.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه این امکان برای دشمنان همچنان وجود دارد، بیان کرد: هنوز می توانند به وسیله اینستاگرام، توییتر، تلگرام و شبکه­ های ماهواره­ ای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست های انتخاباتی ضعیف محکوم به شکست است/ نگاه مساعدی به شوراها وجود ندارد

لیست های انتخاباتی ضعیف محکوم به شکست است/ نگاه مساعدی به شوراها وجود ندارد