مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 06:302021-02-14سياسي

تراکم فروشی در تهران صفر شد/ لزوم همراهی قوه قضاییه برای حل معضل گودهای پرخطر


رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در سال 99 شهرفروشی و تراکم فروشی در تهران به صفر رسیده است از قوه قضاییه در خواست کرد برای معضل گورهای پرخطر ورد پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در روزهای اخیر مغایر رفتارهای انسانی و سیاسی را با توهین به رییس جمهور و عبور از مرزهای ادب و اخلاق را شاهد بودیم، گفت: تاسف بارتر از این اقدام، فراهم آور بستر برای عمیق تر شدن شکاف ملت و حاکمیت، توسط برخی جریانات و چهره های سیاسی است تا از آن به نفع خود بهره برداری کنند و از ساده دلی برخی از اقشار نیز در این جهت سوءاستفاده می شود و مسئولان قبلی که خود بیشترین نقش را در تعمیق این شکاف داشتند امروز به فرافکنی و سوءاستفاده از آن مشغولند.

اگر این رفتار به صورت سازماندهی شده و با اهداف سیاسی انجام بگیرد نگران کننده تر است چون از سطح خطای فردی خارج می شود و امیدوارم به این گونه خطاها به شدت رسیدگی شود.

وی اظهار داشت: در موقعیت فعلی تحمل فشارهای اقتصادی برای اکثریت جامع سخت و طاقت فرسا شده و مسئولان باید در برابر مشکلات پاسخگو باشند و نمی توانیم این شرایط را به صورت جزیره ای به عهده یک دستگاه خاص بیاندازیم و مشکلات را به گردن یک نفر یا یک دستگاه و قوه بیاندازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکم فروشی در تهران صفر شد/ لزوم همراهی قوه قضاییه برای حل معضل گودهای پرخطر

تراکم فروشی در تهران صفر شد/ لزوم همراهی قوه قضاییه برای حل معضل گودهای پرخطر