مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 06:302021-02-14سياسي

واقفان در وقف های جدید به اعیاد مذهبی توجه داشته باشند


معاون فرهنگی واجتماعی اوقاف مازندران از واقفان خیراندیش خواست تا در ایجاد وقف های جدید ضمن توجه به نیازهای روز جامعه به اعیاد ومناسبت های مذهبی توجه داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مسعود قربانی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه هرسال با آغاز ماه رجب برنامه های فرهنگی در امامزادگان مازندران تدارک دیده می شد، گفت: امسال به دلیل شرایط و محدودیت های کرونایی اجرای ویژه برنامه های ماه مبارک رجب محدودتر شده و در بستر شبکه های اجتماعی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه هرسال با آغاز ماه رجب برنامه های فرهنگی در امامزادگان مازندران تدارک دیده می شد، افزود: امسال به دلیل شرایط و محدودیت های کرونایی اجرای ویژه برنامه های ماه مبارک رجب محدودتر شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: امسال در ماه رجب برنامه های حضوری و تجمعی جهت حفظ سلامتی مردم حذف و سایر فعالیت ها به بستر شبکه های اجتماعی منتقل شده که با همکاری هیأت های مذهبی به صورت مجازی برگزار می شود.

قربانی با بیان اینکه خیران و واقفان خیراندیش در هر امری که در جامعه اتفاق افتاده و وقف می توانسته پشتیبان آن باشد، وارد شده اند و از آنها قدردانی می کنیم، ادامه داد: موقوفات برای اعیاد ائمه معصومین در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقفان در وقف های جدید به اعیاد مذهبی توجه داشته باشند

واقفان در وقف های جدید به اعیاد مذهبی توجه داشته باشند