مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 06:352021-02-14اقتصادي

آغاز طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز 1400 در یزد


رییس سازمان صمت استان یزد از آغاز طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز 1400با هدف کنترل بازار در استان و تداوم اجرای آن تا پانزدهم فروردین ماه خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان صمت استان یزد از آغاز طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز 1400با هدف کنترل بازار در استان و تداوم اجرای آن تا پانزدهم فروردین ماه خبر داد.

محمدرضا علمداریزدی در این رابطه تصریح کرد: طرح نظارتی نوروز 1400 با هدف پایش و نظارت بر عملکرد بخش های مختلف خدماتی و توزیعی از پانزدهم بهمن ماه سال جاری در همه شهرستان های یزد آغاز و تا پانزدهم فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی افزود: با اجرای این طرح بر رعایت سود قانونی خرده فروشی و عمده فروشی، نصب برچسب قیمت، صدور فاکتور و دیگر موارد مورد تاکید سازمان صمت، نظارت ویژه صورت خواهد گرفت.

علمدار یزدی در این باره خاطرنشان کرد: قیمت درج شده از سوی تأمین کننده روی بسته بندی محصول به عنوان حداکثر قیمت مصرف کننده تلقی شده و فروش به قیمت بالاتر، مخدوش کردن قیمت یا الصاق برچسب جدید یا فروش محصولات قدیم با قیمت جدید، حسب قوانین و مقررات جاری تخلف محسوب می شود.

وی ادامه داد: در صورت افزایش نرخ فرآورده های جدید تولیدی یا وارداتی این موضوع، قابل تعمیم به موجودی های قبلی زنجیره توزیع و عرضه نخواهد بود و هرگونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز 1400 در یزد

آغاز طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز 1400 در یزد