مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 06:452021-02-14سياسي

بازداشت 30 تن از رهبران نظام البشیر به اتهام حمایت از تروریسم


پلیس استان القضارف سودان با حکم دادستانی کل، 30 تن از رهبران نظام عمر البشیر، رییس جمهور برکنار شده این کشور را بازداشت کرد.

- بازداشت 30 تن از رهبران نظام البشیر به اتهام حمایت از "تروریسم" پلیس استان القضارف سودان با حکم دادستانی کل، 30 تن از رهبران نظام عمر البشیر، رییس جمهور برکنار شده این کشور را بازداشت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت سودان تربیون ، دادستانی کل سودان بر اساس ماده قانون مبارزه با تروریسم و پولشویی و نیز دو ماده قانون کیفری در رابطه با تضعیف حاکمیت قانون اساسی و تحریک علیه دولت، اقدامات قانونی در حق اعضای دولت عمر البشیر را تعیین کرد.

دادستانی سودان در استان القضارف بر اساس بیانیه کمیته مبارزه با پیامدهای قبول حاکمیت دولت عمر البشیر و مبارزه با فساد و بازپس گیری اموال که حامیان حاکمیت سابق را به تشویق به غارت و آتش زدن خودروها و دفاتر دولتی در استان های دارفور و کردفان متهم کرده بود، دستور بازداشت صادر کرد.

برخی منابع در دادستانی سودان اعلام کردند، حکم های بازداشت برای 56 تن از رهبران دولت البشیر صادر شده بودند اما پلیس تا این لحظه 30 تن از آنها را بازداشت کرده که از این تعداد نیز 11 تن پیش از بازداشت خود را تسلیم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 30 تن از رهبران نظام البشیر به اتهام حمایت از تروریسم

بازداشت 30 تن از رهبران نظام البشیر به اتهام حمایت از تروریسم