مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 07:152021-02-14سياسي

نگرانی از جهش ایرانی ویروس کرونا/ موج چهارم کشنده‎تر است


عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره شیوع پیک دوم و کشنده چهارم کرونا هشدار داد و گفت: بیم آن می رود جهش ایرانی ویروس را شاهد باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس به کشور می گذارد، گفت: شهروندان تهرانی داغدار 24 هزار نفر شده اند، در کشور فوت نزدیک به 60 هزار نفر را تجربه می کند.

و تبعات جانی و انسانی وخیمی را در کشور وارد می کند.

وی با اشاره به اینکه ظواهر یک دو هفته اخیر نشان می دهد که این ویروس در حال گسترش است و پیک کشنده چهارم که به گواه جامعه علمی بسیار زیانبارتر از گذشته در حال شکل گیری است، اظهار داشت: بیم آن می رود جهش ایرانی ویروس را شاهد باشیم.

خداکرمی با بیان اینکه شهرداری باید با فوریت برای اجرای پروتکل های پیشگیرانه و تشخیص زودرس اقدام کند، گفت: شهرداری برای همکاران در ایجاد و رعایت پروتکل ها تاکید کند و استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی و خود داری از خوردن و آشامیدن در جلسات اجباری شود.

حتی الامکان جلسات به صورت مجازی برگزار شود.

وی بیان کرد: کارکنان شهرداری و شهروندان بهتر است از شرکت در تجمعات و مهمانی خانوادگی و حضور در فضای بسته در مدت طولانی اجتناب کنند و رعایت پروتکل های عمومی در تاکسی و اتوبوس ادامه یاید و به رانندگان توصیه می شود از دو ماسک استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از جهش ایرانی ویروس کرونا/ موج چهارم کشنده‎تر است

نگرانی از جهش ایرانی ویروس کرونا/ موج چهارم کشنده‎تر است