مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 07:202021-02-14اجتماعي

موتورسیکلت ها معاینه فنی نمی شوند/با آلایندگی موتورها چه باید کرد؟


معاون فنی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه ساز و کار معاینه فنی برای موتورسیکلت ها مشخص است اما متاسفانه این موضوع هنوز در کشور اجرایی نشده است، - معاون فنی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه ساز و کار معاینه فنی برای موتورسیکلت ها مشخص است اما متاسفانه این موضوع هنوز در کشور اجرایی نشده است، گفت: ازجمله موانع معاینه فنی موتورسیکلت ها می توان به ناخوانا بودن پلاک آن ها اشاره کرد همچنین سند بسیاری از موتورسیکلت ها به نام مالک نیست که این موضوع نیز انجام معاینه فنی موتورسیکلت ها را سخت کرده است.

فرشید باباخانی در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به سهم پررنگ موتورسیکلت ها در آلودگی هوا اظهارکرد: هر موتورسیکلت کاربراتوری هشت برابر خودروی یورو4 آلودگی تولید می کند.

از سوی دیگر موتورسیکلت هایی که درحال حاضر در تهران تردد می کنند، تکنولوژی بسیار پایینی دارند که سبب می شود آلایندگی بیشتری را موجب شوند.

تولید موتورسیکلت های برقی، بهترین راه حل معضل آلودگی موتورسیکلت ها در کشور وی در ادامه با بیان اینکه بهترین راه حل برای معضل آلودگی موتورسیکلت ها در کشور، تولید موتورسیکلت های برقی و جایگزینی آن ها با موتورسیکلت های کاربراتوری و انژکتوری است، تصریح کرد: به هرحال ممکن است که در شرایط فعلی کشور، امکان تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موتورسیکلت ها معاینه فنی نمی شوند/با آلایندگی موتورها چه باید کرد؟

موتورسیکلت ها معاینه فنی نمی شوند/با آلایندگی موتورها چه باید کرد؟