مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 07:302021-02-14سياسي

خواستار جلوگیری از ورود پروازهای اروپایی به کشور هستیم


دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی خواستار جلوگیری از ورود پرواز کشور های درگیر و به خصوص پرواز های اروپایی به کشور هستیم.

- فاطمه محمدبیگی در گفت وگو با دربیمار متوفی وجود داشته ولی ایشان ارتباط مستقیمی با مسافرین خارجی نداشته و به همین دلیل هم باید علت یابی دقیق این موضوع انجام بگیرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده این موضوع را از طریق وزارت بهداشت پیگیری می کنم تا انشا الله پس از انجام آزمایشات دقیق تر نتایج به سمع و نظر مردم عزیز رسانده شود.

وی بیان کرد: متخصصین کشوری در این موضوع در حال پیگیری هستند و آنچه به عنوان قانون گذار و ناظر اجرای قوانین برای من مهم است، اجرای دقیق و صحیح شیوه نامه های بهداشتی در سراسر کشور علی الخصوص جلوگیری از پروازهای کشورهای درگیر به خصوص از اروپا است و از دولت محترم می خواهیم که این امر را به جد پیگیری کنند.

این مسئول اذعان کرد: ورود و خروج به روستاهای درگیر باید ممنوع شود و از شهروندان خواهش می کنیم تمامی شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند و در خانه بمانند.

عضو هیأت رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی انجام واکسیناسیون برای افراد در معرض خطر در مناطق آلوده به ویروس کرونای انگلیسی در کشور و غربالگری هوشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواستار جلوگیری از ورود پروازهای اروپایی به کشور هستیم

خواستار جلوگیری از ورود پروازهای اروپایی به کشور هستیم