مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 07:352021-02-14پزشكي

بهره مندی 33 هزار زنجانی از خدمات طرح «ناظران سلامت» هلال احمر


سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بیش از 33 هزار و 200 نفر در این استان از خدمات ناظران سلامت طرح شهید قاسم سلیمانی هلال احمر که با هدف مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال و کاهش فوتی های ناشی از این بیماری انجام می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی طاهری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ناظران سلامت طرح شهید با همکاری جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر و بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی است که برای حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اجرای آن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه آماده سازی تیم ها در این طرح بر عهده جمعیت هلال احمر است، خاطرنشان کرد: ساماندهی و بهره گیری از این تیم ها بر عهده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در حال حاضر یک هزار و 260 تیم متشکل از یک هزار و 32 نفر از خواهران و یک هزار و 259 نفر از برادران عضو در حوزه جوانان و داوطلبان در طرح ناظران سلامت حضور فعالی دارند.

طاهری یادآوری کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مسؤولیت نظارت فنی و کارشناسی بر تیم های داوطلب بر عهده دانشگاه های علوم پزشکی است و همه بازدیدها و نظارت های انجام شده توسط نیروهای داوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 33 هزار زنجانی از خدمات طرح «ناظران سلامت» هلال احمر

بهره مندی 33 هزار زنجانی از خدمات طرح «ناظران سلامت» هلال احمر