مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 07:402021-02-14حوادث

دستگیری سارقان حرفه ای منازل در خلخال/ اعتراف به ارتکاب بیش از 7 سرقت


فرمانده انتظامی شهرستان خلخال گفت: با پیگیری موضوع افزایش سرقت در خلخال و با انجام اقدامات گوناگون توسط نیروی انتظامی و کارآگاهان ویژه پلیس شهرستان، - سیدهادی موسوی پیش ازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال اظهار کرد: به دنبال افزایش سرقت در شهرستان خلخال، پیگیری این موضوع و دستگیری سارقین در اولویت نیروی انتظامی و کارآگاهان ویژه پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی و تحقیقات میدانی و انجام اقدامات اطلاعاتی و توجه به شیوه و شگرد سارقان، 2 سارق حرفه ای سابقه دار شناسایی و در یک عملیات دستگیر شدند.

اعتراف به ارتکاب بیش از 7 سرقت فرمانده انتظامی شهرستان خلخال تصریح کرد: اموال مسروقه در منزل این 2 سارق کشف شد و سارقان در مواجه با مستندات کشف شده پلیس به بیش از 7 سرقت در شهر خلخال اعتراف کردند.

موسوی گفت: برای هر 2 سارق تشکیل پرونده شده و تحویل دستگاه قضایی شدند و با دستور مقام قضایی شهرستان خلخال اموال مال باختگان به آنان تحویل گردید.

کشف 5 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در خلخال وی به عملیاتی دیگر در کشف سلاح های شکاری غیرمجاز اشاره کرد و گفت: با هدف پیشگیری از اعمال مجرمانه و با هماهنگی مقام قضایی، در چند عملیات از سوی مأموران فرماندهی انتظامی خلخال، 5 قبضه اسلحه شکاری در خلخال کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان حرفه ای منازل در خلخال/ اعتراف به ارتکاب بیش از 7 سرقت

دستگیری سارقان حرفه ای منازل در خلخال/ اعتراف به ارتکاب بیش از 7 سرقت