مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 07:452021-02-14اقتصادي

نارضایتی مشاورین املاک اراک از بازگشت قیمت مسکن به سایت دیوار


رییس اتحادیه مشاورین املاک اراک گفت: با توجه به غیرکارشناسی بودن قیمت مسکن در سایت دیوار و تبعات بازگشت قیمت به این سایت در ماه های آینده، نظر مشاورین املاک بر حذف مجدد قیمت ها از سایت دیوار است.

- ایسنا/مرکزی رییس اتحادیه مشاورین املاک اراک گفت: با توجه به غیرکارشناسی بودن قیمت مسکن در سایت دیوار و تبعات بازگشت قیمت به این سایت در ماه های آینده، نظر مشاورین املاک بر حذف مجدد قیمت ها از سایت دیوار است.

بهروز عسگری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت مسکن تا حدودی نرمال شده و آرامش به بازار مسکن برگشته و در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد قیمت های واقعی در بازار نمایان می شود، البته ممکن است افزایش قیمت مصالح از جمله میلگرد تاثیری در این قیمت ها داشته باشد.

وی افزود: قیمت های غیرکارشناسی مجدد به سایت دیوار بازگشته و با ادامه این روند در نیمه نخست سال آینده افزایش قیمت ایجاد خواهد شد، چراکه تغییرات در حوزه مسکن در یک بازه تقریبا 6 ماهه تاثیر خود را نشان می دهد.

رییس اتحادیه مشاورین املاک اراک تصریح کرد: هم اکنون حدود 40 درصد قیمت ها تقریبا توسط مشاور املاک و به صورت کارشناسی و مابقی در فضای مجازی تعیین می شود که البته برای ساماندهی فضای مجازی نیز برنامه هایی با همکاری پلیس فتا در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی مشاورین املاک اراک از بازگشت قیمت مسکن به سایت دیوار

نارضایتی مشاورین املاک اراک از بازگشت قیمت مسکن به سایت دیوار