مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 07:452021-02-14اقتصادي

دستور وزیر صمت برای اتخاذ تمهیدات لازم جهت تنظیم بازار عید


وزیر صمت در تماس تلفنی با رییس سازمان صمت استان ایلام، رییس اداره صمت مهران و فرماندار دهلران، دستور ویژه برای اتخاذ تمهیدات لازم جهت تنظیم بازار شب عید صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، علیرضا رزم حسینی در تماس های تلفنی جداگانه با رضا محمدرحیمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام، مجید عسگری فرماندار دهلران و فرزاد مرادی رییس اداره صمت مهران، بر ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم و پیگیری دقیق موارد مرتبط با تنظیم بازار و فعال سازی ظرفیت های صنعتی، معدنی و تجاری استان ایلام و شهرستان مهران تاکید نمود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این تماس تلفنی با یادآوری تدابیر اتخاذ شده از سوی وزارت صمت برای تنظیم بازار شب عید در سراسر کشور و تأمین مناسب کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، رفع موانع پیش روی واحدهای صنعتی و معدنی فعال و همچنین پروژه های صنعتی در حال اجرای کشور و به ویژه استان ایلام را اولویت نخست وزارت صمت دانست.

رزم حسینی تصریح کرد: در شرایط حاضر، تلاش و جدیت مدیران استانی برای هماهنگی با سیاست های جامع دولت و وزارت صمت و عملیاتی کردن تصمیمات کلان در مناطق مختلف کشور دارای اهمیت فراوانی بوده و کاملاً ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر صمت برای اتخاذ تمهیدات لازم جهت تنظیم بازار عید

دستور وزیر صمت برای اتخاذ تمهیدات لازم جهت تنظیم بازار عید