یزد رتبه اول پاسخگویی به شکایات مردم در کشور را داردرییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: یزد در زمینه رعایت شان مردم و پاسخگویی روزانه به شکایات آنها رتبه نخست را در کشور دارد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا علمدار یزدی، پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با حضور رییس سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده اظهار داشت: وضعیت صنعت، معدن و تجارت در یزد به واسطه تلاش جدی کارکنان این مجموعه در سطح کشور خوب است. وی عنوان کرد: طرح های نظارتی و نظارت بر بازار به شکل ویژه مدنظر تمام مسئولان استان است. علمدار یزدی با اشاره به اینکه طرح های حوزه نظارت بر بازار به صورت مناسبتی طراحی می شود، افزود: در حال حاضر نیز طرح نظارت بر بازار از 15 بهمن 99 تا 15 فروردین 1400 اجرا می شود. رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در راستای اهمیت نظارت بر بازار، ارزیابی ها از سوی وزارتخانه انجام و تمام استانها ارزیابی می شوند، افزود: از آبان ماه امسال که نظارت بر بازار شکل جدی تری به خود گرفت، یزد هر روز به شکل روزانه به شکایات مردم پاسخ داده و در این زمینه رتبه اول را در کشور داریم. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |