مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 08:002021-02-14ورزشي

آغاز بررسی بودجه 8.6 هزار میلیاردی شهرداری اصفهان/ اظهار نظر فوتبالی رییس شورای شهر


از فردا بررسی بودجه وارد جلسات تلفیق می شود که این جلسات صبح و بعد از ظهر به مدت 8 روز از ساعت 6:30 دقیقه صبح تا 6 بعد از ظهر ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در صد و پنجاه و نهمین صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک ولادت امام محمد باقر(ع) و تسلیت دنبال شد، 2 برنامه هم در روز 22 بهمن یکی در میدان امام(ره) و گلستان شهدا توسط شهرداری های مناطق 3 و 6 برگزار شد.

نصراصفهانی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از پیامدها و دستاوردهای ایام الله دهه فجر و خصوصاً روز 22 بهمن قطعاً باید همدلی، هم افزایی، همراهی و همزبانی باشد و این مهم می تواند برای دیگر امور مربوط به انقلاب و دیگر مناسبت ها به عنوان الگو مطرح شود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اینکه وحدت آفرین بودن این ایام بر کسی پوشیده نیست، بیان کرد: من لازم می دانم در این جلسه گله مندی خود را نسبت به معدود موتورسوارانی که در روز 22 بهمن علیرغم توصیه های رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت حفظ حرمت و کرامت مسؤولان و مردم داشتند، ریاست جمهور مستقر را مورد توهین و جسارت قرار دادند، اعلام کنم؛ در ابتدا از رییس جمهور بابت این برخوردها عذرخواهی می کنم و امید دارم کسانی که با این حرکت شأن، جایگاه، وقار، متانت، ادب و فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بررسی بودجه 8.6 هزار میلیاردی شهرداری اصفهان/ اظهار نظر فوتبالی رییس شورای شهر

آغاز بررسی بودجه 8.6 هزار میلیاردی شهرداری اصفهان/ اظهار نظر فوتبالی رییس شورای شهر