مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 08:052021-02-14اقتصادي

کشتارگاه صنعتی اهر در سال 1400 به بهره برداری می رسد


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از احداث کشتارگاه صنعتی در شهرستان اهر با سرمایه گذاری بخش خصوصی خبر داد و گفت: این کشتارگاه سال آینده افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر فتحی صبح امروز در جلسه کارگروه کشاورزی، آب و منابع طبیعی شهرستان اهر از افزایش 4 برابری تولیدات بخش کشاورزی آذربایجان شرقی نسبت به دوران پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد، اظهار داشت: ارتقای بهره وری در بخش های مختلف کشاورزی جزو برنامه های اولویت دار جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی بابیان این که توانایی افزایش تولید محصولات کشاورزی در اراضی دیم در هر هکتار به 3 تن در شهرستان اهر را داریم، افزود: اصلاح ارقام کشت و ارتقای بهره وری می تواند به افزایش تولید محصولات کشاورزی در شهرستان اهر منجر شود.

وی ادامه داد: امسال با کمبود بذر اصلاح شده در استان آذربایجان شرقی مواجه بودیم که امری مبارک است چراکه نشان می دهد کشاورزان به اصلاح ارقام کشت رغبت پیدا کرده اند.

فتحی با ذکر این که در توزیع کود بین شهرستان های آذربایجان شرقی تفاوتی قائل نیستیم، ابراز داشت: کودهای توزیع شده در بین کشاورزان از کیفیت خوبی برخوردار بوده و استفاده درست از کود در افزایش تولید و کیفیت محصولات کشاورزی تأثیر بسزایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتارگاه صنعتی اهر در سال 1400 به بهره برداری می رسد

کشتارگاه صنعتی اهر در سال 1400 به بهره برداری می رسد