مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 08:102021-02-14سياسي

پیک چهارم کرونا در حال شکل گیری است


رییس کمیته سلامت محیط زیست شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه پیک چهارم کرونا در حال شکل گیری است گفت: شواهد نشان می هد در یکی دو هفته اخیر کرونا مجددا و به سرعت در حال گسترش است و پیک چهارم که به گواه جامعه علمی کشور می تواند بسیار زیان بارتر و کشنده تر باشد در حال شکل گیری است.

- رییس کمیته سلامت محیط زیست شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه پیک چهارم کرونا در حال شکل گیری است گفت: شواهد نشان می هد در یکی دو هفته اخیر کرونا مجددا و به سرعت در حال گسترش است و پیک چهارم که به گواه جامعه علمی کشور می تواند بسیار زیان بارتر و کشنده تر باشد در حال شکل گیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناهید خداکرمی در دویست و هفتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: امروز متاسفانه یک سال از ورود کرونا به کشور و به شهر تهران می گذرد و شهروندان تهرانی داغدار مرگ 24 هزار نفر بر اثر کرونا هستند.

تبعات جانی و انسانی بسیار وخیمی در کشور وارد شده است.

شواهد نشان می هد در یکی دو هفته اخیر کرونا مجددا و به سرعت در حال گسترش است و پیک چهارم که به گواه جامعه علمی کشور می تواند بسیار زیان بارتر و کشنده تر باشد در حال شکل گیری است و بیم آن می رود که جهش ویروس را نیز شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیک چهارم کرونا در حال شکل گیری است

پیک چهارم کرونا در حال شکل گیری است