مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 08:152021-02-14اقتصادي

تورهای ناقض پروتکل های بهداشتی از یزد اخراج شدند


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری و اخراج آنها از یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری و اخراج آنها از یزد خبر داد.

هما خورشیدی ضمن اعلام این خبر، در این باره به حضور دو تور غیرمجاز از استان های شمالی کشور در یزد اشاره و عنوان کرد: از اسکان افراد حاضر در این تور های گردشگری ممانعت به عمل آمد و مسافران به استان های خود بازگردانده شدند.

وی افزود: براساس نظارت های صورت گرفته توسط این اداره کل و همکاری انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان و با توجه به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در تأسیسات گردشگری و ساماندهی سفرهای مسئولانه جلوگیری از شیوع بیماری کرونا الزامی است و همکاری فعالان عرصه گردشگری را می طلبد.

به گفته ی معاون گردشگری استان با اشاره به این که نظارت و برخورد با متخلفان و نقض کنندگان پروتکل ها در راستای دستورالعمل های سفرهای مسئولانه و معرفی مقاصد ایمن گردشگری انجام می‎شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان یزد، خورشیدی افزود: مسافران باید برای سفرهای ضروری خود نسبت به انتخاب اقامتگاه های رسمی از قبل اقدام کرده یا از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورهای ناقض پروتکل های بهداشتی از یزد اخراج شدند

تورهای ناقض پروتکل های بهداشتی از یزد اخراج شدند