مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 08:152021-02-14سياسي

انفعال و عدم مشارکت عمومی در انتخابات سپردن تعیین سرنوشت به دست اقلیت است


عضو شورای شهر تهران با اشاره به تعیین سرنوشت ایران در قرن جدید گفت: تحقق تعامل و مدارا، اصلاحات گام به گام و توسعه پایدار با مشارکت همگانی صورت می گیرد و سال 1400 و انتخابات پیش رو برای ملت ایران نقطه عطف تاریخی است.

- عضو شورای شهر تهران با اشاره به تعیین سرنوشت ایران در قرن جدید گفت: تحقق تعامل و مدارا، اصلاحات گام به گام و توسعه پایدار با مشارکت همگانی صورت می گیرد و سال 1400 و انتخابات پیش رو برای ملت ایران نقطه عطف تاریخی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی در جریان نطق پیش از دستور با اشاره به پایان سال 99 گفت: در آستانه قرن جدید کشور عزیزمان ایران با بیم و امید آینده خود را نظاره می کند.

42 سال پیش در چنین ایامی ملت رنج دیده از استبداد و ستم به امید رسیدن به فردای بهتر به پا خواستند و پدران ما ندای آزادی، استقلال ، مردم سالاری و معنویت سر دادند و ما فرزندان این پدران در دنیای پر رقابت کنونی همچنان جستجوگر همان آرمان ها هستیم.

تجربه دوران پر آشوب جنگ و صلح کشورمان و مسیر توسعه سایر کشورها به ما آموخته که راه آبادانی کشور ما از مسیر هدف گذاری آگاهانه ، هوشمندانه و اتخاذ مدیریت علمی و برنامه ریزی گام به گام مبتنی بر منابع و داشته های کشور است و باید عملکردها به طور مداوم بر اساس برنامه ها و اصلاح عقب ماندگی ها پایش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفعال و عدم مشارکت عمومی در انتخابات سپردن تعیین سرنوشت به دست اقلیت است

انفعال و عدم مشارکت عمومی در انتخابات سپردن تعیین سرنوشت به دست اقلیت است