مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 08:202021-02-14سياسي

نوروزی: حاشیه 22 بهمن فراتر از توهین به رییس جمهوری است


گرچه شخص آقای رییس جمهوری همچنان در سمت خود حضور دارند، اما آنچه جای نگرانی دارد و کاملا آشکار شده، رفتارهای به غایت تبعیض آمیز در اجرای قانون است و این موضوع سم مهلک برای نظم و انتظام جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حقوقدان و فعال رسانه ای گفت: آنچه که در حاشیه روز 22 بهمن علیه رییس جمهوری اتفاق افتاد فراتر از توهین است و دیگر نیازی به شاکی خصوصی ندارد و مقامات قضایی مکلف به پیگیری هستند.

کامبیز نوروزی روز یکشنبه درباره توهین به رییس جمهوری از سوی برخی شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن در اصفهان افزود: آنچه در آیین سالگرد انقلاب اتفاق افتاد فراتر از یک توهین است.

عده ای موتور سوار کاملا سازمان یافته به شعار علیه رییس جمهوری اقدام کردند که در فضای سیاسی، فرهنگی و روانی جامعه پژواک دارد.

وی ادامه داد: علاوه بر ورود دستگاه قضایی به این موضوع، وزارت اطلاعات هم موظف به رسیدگی است و باید این افراد شناسایی شوند و اطلاعات لازم در اختیار دستگاه قضایی قرار گیرد.

نوروزی اظهارداشت: گرچه شخص آقای رییس جمهوری همچنان در سمت خود حضور دارند، اما آنچه جای نگرانی دارد و کاملا آشکار شده، رفتارهای به غایت تبعیض آمیز در اجرای قانون است و این موضوع سم مهلک برای نظم و انتظام جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروزی: حاشیه 22 بهمن فراتر از توهین به رییس جمهوری است

نوروزی: حاشیه 22 بهمن فراتر از توهین به رییس جمهوری است