مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 08:302021-02-14سياسي

طرح تأمین امنیت و کرامت زن ایرانی را به جد پیگیر می شود


نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تأمین و تضمین امنیت و کرامت زن ایرانی را که به عنوان پیشنهاد به مجلس ارائه شده، به جد پیگیر هستیم تا زمینه تحقق این امر فراهم شود.

- ایسنا/اردبیل نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تأمین و تضمین امنیت و کرامت زن ایرانی را که به عنوان پیشنهاد به مجلس ارائه شده، به جد پیگیر هستیم تا زمینه تحقق این امر فراهم شود.

محمود عباس زاده در دیدار مردمی خود در مشگین شهر اظهار کرد: با گذشت 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ضرورت دارد امنیت و کرامت زنان ما در بهترین شرایط تضمین و تأمین شود چرا که نیمی از جمعیت کشورمان را زنان تشکیل می دهند که باید از هرگونه آسیب و دغدغه ای به دور باشند.

وی تصریح کرد: در این طرح به سه عنصر تأمین کننده امنیت و کرامت زنان توجه شده تا در صورتی که یک زن از ارث پدر و مادر محروم بوده و شغلی نداشته باشد و در کنار آن از حمایت همسر نیز بی بهره باشد، بتواند کرامت و امنیت خود را به شکل کامل تأمین و تضمین کند.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح با 50 امضای نمایندگان در کمیسیون تخصصی اجتماعی مجلس در حال بررسی است که امیدواریم در قالب این طرح بتوانیم دولت را ملزم به تأمین حداقل های معیشت، بیمه و مسکن برای زنان کنیم تا کرامت و امنیت آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تأمین امنیت و کرامت زن ایرانی را به جد پیگیر می شود

طرح تأمین امنیت و کرامت زن ایرانی را به جد پیگیر می شود