مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 08:452021-02-14اقتصادي

لبنان اولین محموله واکسن «فایرز بیو ان تک» را دریافت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از صفحه عربی تارنمای خبری سوییس اینفو (swissinfo)، بانک جهانی از نزدیک بر فرآیند ایمن سازی (واکسیناسیون) در لبنان نظارت دارد تا مطمئن شود که دوز های واکسن کرونا به افرادی که نیاز بیشتری به دریافت آن دارند، - لبنان اولین محموله واکسن فایرز بیو ان تک را دریافت کرد لبنان اولین محموله واکسن ویروس کرونا را که با کمک بانک جهانی تهیه کرده بود، دریافت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از صفحه عربی تارنمای خبری سوییس اینفو (swissinfo)، بانک جهانی از نزدیک بر فرآیند ایمن سازی (واکسیناسیون) در لبنان نظارت دارد تا مطمئن شود که دوز های واکسن کرونا به افرادی که نیاز بیشتری به دریافت آن دارند، تزریق می شود.

بر اساس این گزارش، محموله ای شامل تقریبا 28 هزار و 500 دوز از واکسن فایرز بیو ان تک وارد فرودگاه بیروت شد که اولین محموله از مجموع دو میلیون و یکصد هزار دوزی است که وزارت بهداشت این کشور قرارداد آن را با این شرکت منعقد کرده است.

پیش بینی می شود که سایر محموله های واکسن کرونا ظرف یک سال به لبنان ارسال شوند.

هدف از برنامه ایمن سازی کاهش فشار بر بیمارستان های لبنان است که طی سال گذشته با بحران شدید مالی و انفجار مهیب بیروت مواجه بودند و هم اکنون با یکی از بالاترین میانگین های ابتلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنان اولین محموله واکسن «فایرز بیو ان تک» را دریافت کرد

لبنان اولین محموله واکسن «فایرز بیو ان تک» را دریافت کرد