مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 08:452021-02-14پزشكي

طوفان کرونا در انتظار غفلت ما/ موج چهارم خطرناک تر از موج های قبلی


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن هشدار در خصوص خطر موج جدید کووید19 در کشور معتقد است که موج چهارم کروناویروس در صورت وقوع، می تواند خطرناک ترین موج این بیماری همه گیر عالم گیر باشد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن هشدار در خصوص خطر موج جدید کووید19 در کشور معتقد است که موج چهارم کروناویروس در صورت وقوع، می تواند خطرناک ترین موج این بیماری همه گیر عالم گیر باشد.

دکتر نوید دانایی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به نظر می رسد که در صورت وقوع احتمالی موج چهارم، این موج سخت تر از سه موج قبلی باشد.

وی با ارائه تحلیلی از رفتار این همه گیری در هفته ها و روزهای اخیر افزود: آمار مبتلایان و فوتی های کرونا در کشور و هشدارهای متولیان نظام سلامت در هفته ای که گذشت نشان می دهد که بیماری کرونا در برخی استان های کشور مجددا خیز برداشته است و مسئولان نگران شکل گیری موج چهارم کرونا در کشور هستند.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس ادامه داد: چند هفته ای بود که وضعیت شهرهای همه استان های کشور از حالت قرمز خارج شده بود و به طور میانگین شاهد کم شدن آمار مبتلایان و قربانیان کرونا بودیم؛ به عبارتی مردم و کادر درمانی کمی نفس راحت کشیدند، اما این بهتر شدن شرایط را نباید به عنوان روزهای پایانی کرونا تلقی کرد، زیرا ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان کرونا در انتظار غفلت ما/ موج چهارم خطرناک تر از موج های قبلی

طوفان کرونا در انتظار غفلت ما/ موج چهارم خطرناک تر از موج های قبلی