مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 08:502021-02-14بين الملل

دموکرات ها در کاخ سفید؛ باز هم ناوالنی، باز هم داعش


بازگشت انفجارها به بغداد و تظاهرات اعتراضی به مسکو و همچنین تلاش برای قهرمان سازی های جدید از تغییر در برنامه های اطلاعاتی واشنگتن هم زمان با روی کار آمدن مجدد دموکرات ها خبر می دهند.

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس – مهدی پورصفا: جو بایدن پیرترین رییس جمهور آمریکاست؛ با 78 سال سن، کمبود حافظه و گاهی وقت ها لرزش دست به گونه ای که حتی در گذاشتن خودکار در جیب کتش بعد از امضای فرامین اجرایی دچار مشکل می شود.

این پیرمرد لرزان در کنار تمام این مشکلات ریز و درشت شخصی در زمانه ای به صندلی ریاست جمهوری آمریکا رسیده که این کشور در حال عبور از سهمگین ترین بحران خود از زمان جنگ های انفصال در سال 1961 به سر می برد.

شکافی عمیق که چهار سال ریاست جمهوری ترامپ آن را در مقابل دیدگان همه آشکار کرد و رأی 75 میلیونی آمریکایی ها در نوامبر سال 2020 به همه نشان داد که ترامپیسم غیر قابل حذف شدن به نظر می رسد.

به رغم تلاش حیرت انگیز نانسی پوسی برای محاکمه دوباره ترامپ در مجلس سنا به نظر می رسد که 45 نماینده سنا همچنان علاقه ای برای رأی دادن به گناهکار بودن ترامپ ندارند و علاوه بر این قرار است تا رییس جمهور سابق در نشست بهاره حزب جمهوری خواه حضور یابد تا نقشه جدیدی برای شکت دموکرات ها در انتخابات میان دوره ای سال 2022 طراحی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دموکرات ها در کاخ سفید؛ باز هم ناوالنی، باز هم داعش

دموکرات ها در کاخ سفید؛ باز هم ناوالنی، باز هم داعش