مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 08:502021-02-14ورزشي

نیمی از سمن های زنجان نیمه فعال است


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به صدور 93 مجوز فعالیت سمن در استان گفت: از این آمار 57 سمن به صورت فعال حضور دارند و الباقی نیمه فعال هستند.

- علی خلیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی چند سال گذشته 93 مجوز برای تشکیل سازمان های مردم نهاد صادر شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به فعالیت 32 سمن فرهنگی، 43 سمن اجتماعی، هفت سمن اعتقادی و مذهبی و 11 سمن علمی پژوهشی عنوان کرد: 57 سمن از این مجموع ، برگزاری نمایشگاه در مجلس شورای اسلامی، حضور در نمایشگاه توانمندسازی روستاییان و عشایر و نمایشگاه بانوی ایرانی از دیگر اقداماتی است که توسط سمن ها انجام شده است.

وی افزود: سازمان های مردم نهاد امروزه در تمام دنیا فعال بوده و به خاطر نقش اثرگذاری که در بسیاری از زمینه های اجتماعی ایفا می کنند حائز اهمیت هستند تا جایی که در امر تصمیم سازی به دولت ها کمک کرده و در فرایند قانونگذاری ها تاثیر گذارند.

خلیلی با تاکید بر اینکه توجه به جوانان و مشارکت آنها ‏در مدیریت ها مورد تاکید است، خاطرنشان کرد: جوانان، مستعد، خلاق و با فکری را در ‏استان داریم که می توانند در حوزه های مختلف برای استان منشاء خیر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از سمن های زنجان نیمه فعال است

نیمی از سمن های زنجان نیمه فعال است