مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 09:002021-02-14سياسي

انتقاد احمدی بیغش از روند سفر قالیباف به روسیه


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از چگونگی و کیفیت سفر رییس مجلس به روسیه انتقاد کرد و انتقال پیام رهبری توسط رییس مجلس را با انتقال پیام حضرت امام به گورباچف مقایسه کرد.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از چگونگی و کیفیت سفر رییس مجلس به روسیه انتقاد کرد و انتقال پیام رهبری توسط رییس مجلس را با انتقال پیام حضرت امام به گورباچف مقایسه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: در کنار هیاهوی ویروس کرونا و تبعات جبران ناپذیر آن در جامعه بشری، چند رویداد مهم که در روزهای اخیر شاهد بودیم علاوه بر گوشزد کردن غفلت دائمی سیاست گذاران داخلی و خارجی از دولت تا مجلس و دیگر نهادهای تصمیم ساز اکثر آنان استخوان لای زخم دیگری برای ایران بوده است.

وی افزود: خبر تاسف آور عملکرد وزارت دادگستری آمریکا در سرقت یک میلیون بشکه سوخت از نفتکشهای ایرانی، فروش آن و از همه تاسف بارتر صرف کردن عواید آن برای قربانیان تروریسم بود، این خبر تکان دهنده در حالی سرتیتر همه رسانه های جهانی قرار گرفت که وزارت خارجه ما حتی جرات محکوم کردن آن را نداشت و برای مجلس مدعی انقلابی هم کمتر از تحقیق و تفحص از کفش ملی بود و با کمال تاسف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد احمدی بیغش از روند سفر قالیباف به روسیه

انتقاد احمدی بیغش از روند سفر قالیباف به روسیه