مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 09:202021-02-14اقتصادي

تبدیل 112کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در کامیاران


مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران گفت: در حرکتی جهادی در سال جاری80 کیلومتر از 112 کیلومتر موجود شبکه سیمی این شهرستان با اعتباری بالغ 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

- شهرام بهمنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: شبکه سیمی این شهرستان با صرف اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال به کابل خودنگهدار ارتقا پیدا کرد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین راهکارهای مقرون به صرفه در پاسخ به تامین انرژی برق مورد نیاز جامعه با کیفیت خوب، مدیریت ذخایر انرژی واستفاده حداکثری از این منابع است، گفت: استفاده از کابل خودنگهدار بجای شبکه سیمی بعنوان راه حلی چند منظوره و منطقی در حل مشکلات فعلی شبکه مانند کاهش تلفات، افزایش رضایت مندی مشترکین، افزایش ایمنی کارکنان و مشترکین و جلوگیری از تخریب طبیعت مورد توجه قرار  گرفته است.

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران اضافه کرد: در همین راستا نقاط آلوده به سرقت انرژی و سرقت تجهیزات، نقاط سه سیمه مسی و مسیرهای که بیشترین ضعف ولتاژ را داشته اند و یا مسیرهایی که در طول سال بیشتر مورد سرقت قرار گرفته اند در اولویت کار برای تبدیل به کابل خودنگهدار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل 112کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در کامیاران

تبدیل 112کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در کامیاران