مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 09:252021-02-14سياسي

برگزاری اولین رویداد استارت آپی «صنعت مس» مرکز نوآوری شهید ستاری رفسنجان


رییس شورای راهبردی مرکز نوآوری و شتابدهی شهید ستاری رفسنجان گفت: اولین رویداد استارت آپی صنعت مس در اسفندماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، محمدرضا صاحبی با اعلام این خبر اظهار داشت: اولین رویداد استارت آپی این مرکز با پذیرش و جذب ایده های خلاقانه و نوآورانه مبتنی بر چالش ها و نیازهای فناورانه صنایع پایین دستی مس، صنایع دستی مس، گردشگری و گردشگری صنعتی برگزار خواهد شد.

 رییس شورای راهبردی مرکز نوآوری و شتابدهی شهید ستاری رفسنجان با تاکید بر نقش مهم چنین رویدادهایی در ایجاد روحیه کارآفرینی در جامعه، به اهداف برگزاری اولین رویداد استارت آپی صنعت مس اشاره و عنوان کرد: اشتراک گذاری توان نخبگان داخل کشور با توجه به ظرفیت های مردمی و یافتن راه حل های نوآورانه و مشارکتی برای شناسایی چالش ها، نیازها و فرصت های صنعت مس و پاسخ گویی به چالش ها و فرصت های موجود، از اهداف برگزاری این رویداد است.

مدیر اتوماسیون صنعتی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان یادآور شد: ثبت نام در رویداد استارت آپی صنعت مس،  به منظور تبدیل ایده به کسب وکار از هشتم بهمن ماه جاری آغاز شده و تا چهارم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

رییس شورای راهبردی مرکز نوآوری و شتابدهی شهید ستاری افزود: ایده های برتر در تاریخ ششم اسفندماه معرفی می شوند و کارگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین رویداد استارت آپی «صنعت مس» مرکز نوآوری شهید ستاری رفسنجان

برگزاری اولین رویداد استارت آپی «صنعت مس» مرکز نوآوری شهید ستاری رفسنجان