مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 09:302021-02-14بين الملل

یک بام و دو هوای سیاست لندن؛ مصاحبه مقام انگلیسی درباره ایران و انصارالله یمن


معاون وزیر خارجه انگلیس در امور غرب آسیا و شمال آفریقا در گفت وگو با یک روزنامه سعودی با ژستی انسان دوستانه و طبق سیاست همیشگی یک بام و دو هوای لندن درباره رفع تحریم انصارالله، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،   جیمز کلیفرلی معاون وزیر خارجه انگلیس در امور غرب آسیا و شمال آفریقا در گفت وگو با یک روزنامه سعودی ضمن اتهام زنی به جنبش انصارالله یمن و اعلام مخالفت با اقدامات این جنبش در دفاع از یمن، از برداشته شدن نام این جنبش از فهرست تروریسم به دلایل بشردوستانه استقبال کرد.

ابراز خشنودی از لغو تحریم انصارالله یمن با ژستی انسان دوستانه وی در مصاحبه ای تفصیلی با روزنامه زمزمه های لغو این تحریم منتشر و اعلام شد که رییس جمهور جدید آمریکا به کنگره اطلاع داده که جنبش انصارالله یمن را از لیست سازمان های تروریستی حذف می کند.

این تحریم ها علیه یمن در حالی اعمال شده بودکه ائتلاف سعودی-اماراتی نزدیک به شش سال زیرساخت های یمن را زیر بمباران و موشک باران خود گرفته، با محاصره همه جانبه، گرسنگی و کمبود منابع درمانی به مردم یمن تحمیل کرده است و به کشتار زنان و کودکان این کشور ادامه می دهد.

کلیفرلی بدون اشاره به تجاوز چند ساله ائتلاف سعودی به یمن و کشتار و محاصره بی گناهان افزود: پیام ما به حوثی ها کاملا روشن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بام و دو هوای سیاست لندن؛ مصاحبه مقام انگلیسی درباره ایران و انصارالله یمن

یک بام و دو هوای سیاست لندن؛ مصاحبه مقام انگلیسی درباره ایران و انصارالله یمن