مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 09:302021-02-14بين الملل

حمله چین به آمریکا بابت متهم کردنش به عدم شفافیت درباره منشاء کروناویروس


چین به آمریکا از بابت اتهام زنی های کاخ سفید مبنی بر این که پکن جلوی رسیدن بخشی از اطلاعات درباره منشاء کروناویروس را به بازرسان سازمان بهداشت جهانی گرفته، - چین به آمریکا از بابت اتهام زنی های کاخ سفید مبنی بر این که پکن جلوی رسیدن بخشی از اطلاعات درباره منشاء کروناویروس را به بازرسان سازمان بهداشت جهانی گرفته، حمله کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید در بیانیه ای گفت، واشنگتن نگرانی های عمیقی درباره نحوه اعلام یافته های اولیه تحقیقات مربوط به کووید-19 و همچنین پرسشهایی درباره فرآیند مورد استفاده برای رسیدن به آنها دارد .

او با اشاره به تحقیقات هیات سازمان بهداشت جهانی درباره منشا همه گیری بیماری در شهر ووهان چین که نخستین بار در آن کروناویروس در اواخر 2019 شناسایی شد، اظهار کرد: ضروری است که این گزارش مستقل باشد و یافته های کارشناسی به دور از مداخله یا تغییر از سوی دولت چین باشد.

چین در پاسخ به این اظهارات در بیانیه ای که از سوی سفارتخانه اش در واشنگتن طی امروز یکشنبه انتشار یافت، گفت، آمریکا تاکنون آسیب شدیدی به همکاری بین المللی برای مقابله با کووید 19 وارده کرده و حالا انگشت اتهام را به سمت کشورهای دیگری که به طور متعهد از سازمان بهداشت جهانی حمایت کرده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله چین به آمریکا بابت متهم کردنش به عدم شفافیت درباره منشاء کروناویروس

حمله چین به آمریکا بابت متهم کردنش به عدم شفافیت درباره منشاء کروناویروس