مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 09:452021-02-14اقتصادي

برگزاری یک نمایشگاه سه ماهه در ایران


عضو اتاق بازرگانی تهران می گوید نمایشگاهی برای عرضه کالاهای ایرانی از پنجم اسفند تا پنجم خرداد سال آینده برگزار خواهد شد.

- عضو اتاق بازرگانی تهران می گوید نمایشگاهی برای عرضه کالاهای ایرانی از پنجم اسفند تا پنجم خرداد سال آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از شیوع ویروس کرونا، در کنار کسب و کارها، فعالیت های تولید و صادراتی که آسیبی جدی دیدند، یکی از اصلی ترین صنایعی که نتوانست کار خود را به شکل عادی ادامه دهد، صنعت نمایشگاهی کشور بود.

هرچند این تجربه نیز مانند دیگر محدودیت های ناشی از کرونا، صرفا به ایران مربوط نبود و بسیاری از دیگر کشورهای جهان نیز تجاربی مشابه را به ثبت رساندند اما با توجه به شرایط خاص اقتصادی که ایران در سال های گذشته پشت سرگذاشته، قطعا بهره بردن از ظرفیت نمایشگاه ها برای عرضه و معرفی کالاهای ایرانی اهمیت فراوانی دارد.

در حدود یک سال گذشته، ستاد مقابله با کرونا، تنها در مدتی بسیار کوتاه، اجازه برگزاری حضوری تعدادی از نمایشگاه ها را ارائه کرده که آنها نیز با دعوت از مراجعان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده اند.

هرچند با آغاز واکسیناسیون کرونا، این امیدواری به وجود آمده که راه حلی برای برون رفت از شرایط فعلی پیدا شود اما به نظر می رسد، لااقل این ویروس تا چند ماه آینده نیز مهمان اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یک نمایشگاه سه ماهه در ایران

برگزاری یک نمایشگاه سه ماهه در ایران