مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 09:552021-02-14اجتماعي

کمبود بارش تالاب های چهارمحال و بختیاری را تهدید می کند


مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: قطعا اگر کاهش نزولات آسمانی ادامه دار باشد، باید بسیاری از مسائل را در نظر بگیریم تا در سال آینده تالاب ها با مشکل مواجه نشوند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: قطعا اگر کاهش نزولات آسمانی ادامه دار باشد، باید بسیاری از مسائل را در نظر بگیریم تا در سال آینده تالاب ها با مشکل مواجه نشوند.

شهرام احمدی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تالاب های چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: متاسفانه امسال با کاهش بارش مواجه بودیم، قطعا میزان بارش بر روی وضعیت تالاب ها تاثیرگذار است، اما خوشبختانه با تدابیر انجام شده و همکاری جوامع محلی تالاب ها وضعیت مساعدی دارند.

مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری افزود: قطعا اگر کاهش نزولات آسمانی ادامه دار باشد، باید بسیاری از مسائل را در نظر بگیریم تا در سال آینده تالاب ها با مشکل مواجه نشوند.

وی با اشاره به اینکه حق آبه های زیست محیطی تالاب های چهارمحال و بختیاری در زمان ترسالی و خشکسالی مطالعه شده است، بیان کرد: این مطالعات جهت تخصیص حق آبه از سوی وزارت نیرو به سازمان محیط زیست ارسال شده است، با تخصیص حق آبه تالاب ها کمتر تحت تاثیر خشکسالی قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود بارش تالاب های چهارمحال و بختیاری را تهدید می کند

کمبود بارش تالاب های چهارمحال و بختیاری را تهدید می کند