مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 10:002021-02-14اقتصادي

بهره مندی اهالی روستاهای نوق رفسنجان از آب شرب با احداث مجتمع آبرسانی


مدیرعامل شرکت آبفا شهرستان رفسنجان از آغاز عملیات احداث مجتمع آبرسانی منطقه نوق رفسنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، منطقه نوق یکی از مناطقی است که هرساله در تابستان دچار کم آبی ست به ویژه روستاهای بخش فردوس با این معضل بیشتر مواجه اند.

اما با پیگیری های نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس نسبت به حفاری و احداث مجتمع آبرسانی در این منطقه اقدام شد و امروز همزمان با آغاز حفر چاه شماره چهار منطقه عملیات احداث مجتمع آبرسانی هم آغاز شد تا در تابستان پیش رو، اهالی منطقه معضل کم آبی نداشته باشد.

 حسین چرخ انداز مدیرعامل شرکت آب فاضلاب شهرستان رفسنجان در حاشیه آغاز عملیات حفر چاه شماره 4 در منطقه نوق اظهار داشت: امروز دستگاه حفاری چاه شماره چهار در محل مستقر و به زودی عملیات حفر شروع می شود.

چرخ انداز افزود: در این منطقه چهار حلقه چاه جهت تامین آب شبکه های شمس آباد ، اسماعیل آباد و مهدی آباد پیش بینی شده است که آب استحصالی از این چاه ها به یک مخزن منتقل و از مخزن اصلی که احداث شده است به سایر مخازن روستاهای منطقه منتقل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان ابراز کرد: طی یک برنامه ریزی، کلیه روستاهایی که شبکه آب خودگردان دارند، باید شبکه را به شرکت آب و فاضلاب تحویل دهند و این موضوع یک تکلیف قانونی است که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی اهالی روستاهای نوق رفسنجان از آب شرب با احداث مجتمع آبرسانی

بهره مندی اهالی روستاهای نوق رفسنجان از آب شرب با احداث مجتمع آبرسانی