مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 10:152021-02-14دانش

هدف ضیافت اندیشه ارتقاء بصیرت دانشگاهیان است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس تاکید کرد که هدف از اجرای طرح ضیافت اندیشه ، ارتقاء بصیرت اساتید دانشگاه و نخبگان و دانشگاهیان است.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس تاکید کرد که هدف از اجرای طرح "ضیافت اندیشه"، ارتقاء بصیرت اساتید دانشگاه و نخبگان و دانشگاهیان است.

محمدکاظم کاوه پیشقدم یکشنبه 26 بهمن، در برنامه ضیافت اندیشه که با حضور 70 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی فارس برگزار شد، گفت: این طرح جزو دوره های موفق فرهنگی بوده و از مهمترین ویژگی آن مشارکت فعال اساتید در گفت وگوها و جنبه آگاهی بخشی آن است.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طرح ضیافت اندیشه فرصت مناسبی برای تجمیع فرهیختگان و نخبگان دانشگاهی و به اشتراک گذاشتن آموخته ها و تجارب محسوب می شود؛ این زمان و فرصت خوبی ست که با ذهنیت استادان و سرفصل های در نظر گرفته شده برای این دوره، پیرامون انقلاب اسلامی طرح و بیان شود.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس افزود: طرح ضیافت اندیشه، این فرصت را در اختیار استادان و اعضای هیئت علمی قرار می دهد تا در یک فضای غیر اداری و معنوی یافته های خود را به اشتراک بگذارند و از یکدیگر باخبر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف ضیافت اندیشه ارتقاء بصیرت دانشگاهیان است

هدف ضیافت اندیشه ارتقاء بصیرت دانشگاهیان است