مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 10:352021-02-14فناوري

راهکار احراز هویت «موبایل کانکت» رونمایی شد


برای نخستین بار در ایران و با همکاری شاتل موبایل و پژوهشکده AICT دانشگاه صنعتی شریف راهکار احراز هویت «موبایل کانکت» به عنوان جایگزین رمز یک بارمصرف رونمایی شد.

- برای نخستین بار در ایران و با همکاری شاتل موبایل و پژوهشکده AICT دانشگاه صنعتی شریف راهکار احراز هویت موبایل کانکت به عنوان جایگزین رمز یک بارمصرف رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، شاتل موبایل برای اولین بار در ایران، از راهکار احراز هویت از طریق سیم کارت موبایل کانکت بومی با همکاری پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف رونمایی کرد.

محصول جدید شاتل موبایل، تحولی در سرعت و ایمنی فرایند احراز هویت در خدمات بانکی، پرداخت و تجارت الکترونیک ایجاد می کند و از طریق آن احراز هویت، مجوزدهی و شناسایی کاربر واقعی به منظور ارائه خدمات و مدیریت دسترسی ها بسیار ساده تر و امن تر از پیش صورت خواهد گرفت.

موبایل کانکت محصول بومی تازه ای است که برای اولین بار در ایران از سوی این اپراتور تلفن همراه کشور و با همکاری پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف و گروه فناوران پیشتاز آینده (مدریک)، رونمایی شد.

روشی که پیش از این برای احراز هویت در فضای اینترنت بسیار رایج شده است، OTP یا همان رمز یک بارمصرف است که معمولاً از طریق پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار احراز هویت «موبایل کانکت» رونمایی شد

راهکار احراز هویت «موبایل کانکت» رونمایی شد