مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 10:402021-02-14پزشكي

چاپ دفترچه های تأمین اجتماعی از ابتدای اسفندماه 99 متوقف می شود


مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان گفت: چاپ دفترچه های تأمین اجتماعی از ابتدای اسفند ماه متوقف و طبق اعلام سازمان تأمین اجتماعی از این تاریخ به بعد ارائه خدمت در زمان مراجعه به پزشک و مؤسسات تشخیصی درمانی با ارائه کارت ملی، - ایسنا/کردستان مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان گفت: چاپ دفترچه های تأمین اجتماعی از ابتدای اسفند ماه متوقف و طبق اعلام سازمان تأمین اجتماعی از این تاریخ به بعد ارائه خدمت در زمان مراجعه به پزشک و مؤسسات تشخیصی درمانی با ارائه کارت ملی، شناسنامه یا جلد دفترچه درمانی میسر خواهد بود.

هوشنگ فولادی، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه سال جاری صدور دفترچه درمانی در تمامی شعب و کارگزاری های سازمان تامین اجتماعی متوقف خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به فراهم شدن امکان ارائه خدمات اعم از ویزیت، تجویز دارو، پاراکلینیک شامل آزمایشگاه تشخیص طبی، تصویربرداری و فیزیوتراپی در بستر الکترونیک برای تمامی پزشکان و ارائه کنندگان خدمات تشخیصی و درمانی، چاپ دفترچه های درمانی جدید از اول اسفندماه 99 متوقف می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان افزود: بیمه شدگان و بازنشستگانی که صفحات دفترچه آن ها به پایان می رسد نیازی به دریافت دفترچه جدید ندارند و می توانند با ارائه کارت ملی، شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ دفترچه های تأمین اجتماعی از ابتدای اسفندماه 99 متوقف می شود

چاپ دفترچه های تأمین اجتماعی از ابتدای اسفندماه 99 متوقف می شود