مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-14سياسي

برگزاری نشست طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سیستان و بلوچستان


نشست هم اندیشی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی سیستان و بلوچستان با حضور اعضای کارگروه اشتغال برگزار شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نشست هم اندیشی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی سیستان و بلوچستان با حضور اعضای کارگروه اشتغال برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا رییس جهاد دانشگاهی استان در نشست هم اندیشی طرح مشاغل خانگی استان ضمن تاکید بر اهمیت این طرح ، توضیحاتی در خصوص روند اجرایی طرح ارائه نمودند و ابراز امیدواری کردند با همراهی یکایک اعضا بتوان کاری گزین برای استان انجام گردد.

منصور تاجری بیان کرد: مسأله بیکاری از موضوعات مبتلا به جامعه است و رفع این مهم به جز با همت همه دستگاه های اجرایی محقق نمی گردد.

مدیر اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان نیز با اشاره به زوایای مختلف طرح، به تشریح مسیر آتی مشاغل خانگی در استان پرداخت و بیان داشت : با تغییر گفتمان در این حوزه که با نگاه جدید معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در تار و پود مشاغل خانگی جاری شده است، نظام سازی از ارکان مهم موفقیت طرح خواهد بود از این رو ، هر یک از سازمان های عضو کارگروه با توجه به ظرفیت های خود می تواند در شکل گیری این نظام ها موثر بوده و به رسالت خویش در ایجاد اشتغال پایدار عمل نمایند و موفقیت را در دسترس بیشتری قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سیستان و بلوچستان

برگزاری نشست طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سیستان و بلوچستان