مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 11:102021-02-14سياسي

استان مرکزی میزبان 5 شهید گمنام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی ظهر امروز در نشست هماهنگی تشییع و خاک سپاری 5 شهید گمنام در استان مرکزی اظهار کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به عنوان خادم شهدا وظیفه و رسالت خادمی برای شهدای والامقام را دارد و امروز میزبان 5 شهید گمنام در استان هستیم و این شهدا همچون چراغی مسیر را نشان می دهند و قطعاً ورود آنها به استان منشأ خیرات و برکات بسیار زیادی خواهد بود.

وی افزود: مردم ولایت مدار و شهیدپرور استان مرکزی در طول 42 سال گذشته همواره وفاداری خود به آرمان های بلند انقلاب، امام(ره) و شهدا را به انجام دهیم.

کریمی تصریح کرد: شهدا برای تأثیرگذاری در یک منطقه حضور پیدا می کنند و حضور یک شهید در یک منطقه معجزه آفرین خواهد بود و منشأ خیرات و برکات زیادی خواهند شد و لذا ما باید برنامه ریزی دقیقی برای میزبانی خوب و باشکوه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در کلیه مراسمات شهدای گمنام در سطح استان یک ضرورت است افزود فرمانداران اراک و ساوه مسئولیت برگزاری این مراسمات را خواهند داشت و همان گونه که در برنامه های قبلی استان مرکزی الگو بود باید در این مراسم هم خوب ظاهر شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: در خصوص تشییع شهید در شهر ساوه فرماندار محترم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی میزبان 5 شهید گمنام است

استان مرکزی میزبان 5 شهید گمنام است